W kobiecym interesie. Posłuchaj podcastu!
1 lipca 2022 r. rusza 4. edycja ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej „W kobiecym interesie”, która w tym roku odbywa się pod hasłem „Nie wykluczamy, badamy w kobiecym interesie” i adresowana jest do wszystkich kobiet, ale szczególnie do tych z niepełnosprawnościami. Aż 77 procent z nich nie chodzi do ginekologa regularnie, a 22 procent nie było nigdy na takiej wizycie. Szacuje się, że w Polsce jest tylko 158 gabinetów ginekologicznych dostosowanych do potrzeb takich pacjentek. W ramach kampanii powstał mobilny gabinet ginekologiczny dostosowany do potrzeb kobiet z różnymi niepełnosprawnościami, który rusza w Polskę. O kampanii i problemie dostępności gabinetów ginekologicznych mówiła Aneta Grzegorzewska, Dyrektor ds. Korporacyjnych i Relacji Zewnętrznych Gedeon Richter Polska. Rozmowę poprowadziła Bogumiła Siedlecka – Goślicka.
Posłuchaj podcastu!
- w serwisie Spotify
- w serwisie Apple Podcasts
- w serwisie Google Podcast
- w serwisie YouTube
Transkrypcja podcastu
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- Wybory do Parlamentu Europejskiego. Głosowanie przez pełnomocnika
- Blisko pół miliarda złotych na projekty na rzecz dostępności realizowane przez duże przedsiębiorstwa. NCBR ogłasza tematyczną Ścieżkę SMART
- Europejski Akt o Dostępności będzie obowiązywał w Polsce. Co zmieni nowa ustawa
- Rynek e-zdrowia a potrzeby osób niepełnosprawnych
- Potrzebne są zmiany systemowe w leczeniu stwardnienia rozsianego
Dodaj komentarz