ABC… dla pracownika z niepełnosprawnością i pracodawcy
01.01.2009
Osoby z niepełnosprawnością stanowią szczególną kategorią pracowników, dlatego też przepisy prawa, poprzez odmienną regulację niektórych uprawnień i obowiązków pracowniczych dla tych osób, mają ułatwić im funkcjonowanie na rynku pracy. Publikacja zawiera informacje m.in. o tym, jakie są uprawnienia pracownicze osoby z niepełnosprawnością i jakie są obowiązki pracodawcy.
Autor: Anita Siemaszko
Pobierz „ABC… dla pracownika z niepełnosprawnością i pracodawcy” w formacie PDF (3 MB)
Dodaj odpowiedź na komentarz
Polecamy
Co nowego
- Strefa na Zdrowie Polpharmy - bezpłatne badania dla mieszkańców polskich miast
- Ministerstwo Zdrowia: Aż 4,2 mln zł zostanie przeznaczonych na rozwój inicjatyw z obszaru zdrowia psychicznego
- Świadczenie wspierające. Już 16635 osób może otrzymywać nowe świadczenie
- „Poczułam się jak obywatelka drugiej kategorii.” Poruszająca się na wózku działaczka nie mogła oddać głosu
- Choroby rzadkie priorytetem polskiej prezydencji w 2025 roku?
Komentarz