ABC… dla pracownika z niepełnosprawnością i pracodawcy
01.01.2009
Osoby z niepełnosprawnością stanowią szczególną kategorią pracowników, dlatego też przepisy prawa, poprzez odmienną regulację niektórych uprawnień i obowiązków pracowniczych dla tych osób, mają ułatwić im funkcjonowanie na rynku pracy. Publikacja zawiera informacje m.in. o tym, jakie są uprawnienia pracownicze osoby z niepełnosprawnością i jakie są obowiązki pracodawcy.
Autor: Anita Siemaszko
Pobierz „ABC… dla pracownika z niepełnosprawnością i pracodawcy” w formacie PDF (3 MB)
Dodaj odpowiedź na komentarz
Polecamy
Co nowego
- Ruszyła IV edycja konkursu "Lider dostępności priorytetowych branż"
- Wybory do Parlamentu Europejskiego. Głosowanie przez pełnomocnika
- Blisko pół miliarda złotych na projekty na rzecz dostępności realizowane przez duże przedsiębiorstwa. NCBR ogłasza tematyczną Ścieżkę SMART
- Europejski Akt o Dostępności będzie obowiązywał w Polsce. Co zmieni nowa ustawa
- Potrzebne są zmiany systemowe w leczeniu stwardnienia rozsianego
Komentarz