Ochrona Praw Niepełnosprawnego Konsumenta
09.09.2003
Stan prawny na dzień 1 stycznia 2003 r.
Autor tekstu: Anna Snopczyńska - Panfil
Spis treści:
Wstęp
I. Zdolność prawna i zdolność do czynności prawnych
II. Umowy z udziałem konsumentów
1. Uwagi wstępne
2. Forma umowy
3. Wady oświadczeń woli
4. Wzorce umowne
5. Klauzule niedozwolone
III. Skutki niewykonania umów
1. Odpowiedzialność za niewykonanie zobowiązania
2. Zwłoka dłużnika
3. Odsetki za opóźnienie
4. Odstąpienie od umowy
5. Zadatek
6. Odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny
IV. Sprzedaż konsumencka
1. Uwagi wstępne
2. Obowiązki sprzedawcy
3. Niezgodność towaru z umową
4. Roszczenia konsumenta
5. Gwarancja
6. Uwagi końcowe
Ważne adresy
Publikacja finansowana jest przez Unię Europejską.
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
- Rondo im. Piotra Pawłowskiego - Twórcy Integracji [GALERIA]
- Aktywnie szukaj pracy z Centrum Integracja Warszawa
- Integracja 1/2024 (PDF podstawowy i PDF dostępny)
- Projektowanie dla wszystkich – standard codzienności. Fundacja Integracja oraz spółka biurowa Skanska publikują poradnik o projektowaniu bez barier
Co nowego
- XVI Integracyjne Regaty Żeglarskie Mazurskiej Szkoły Żeglarstwa – otwarcie sezonu 2024
- Od 1 maja działa bezpłatna całodobowa wojskowa infolinia wsparcia psychologicznego
- Podlaskie: 35 gmin dostanie w sumie 42 mln zł z UE na opiekę nad seniorami i osobami z niepełnosprawnościami
- ZUS przyznał pierwsze świadczenia wspierające dla ponad 1,5 tys. osób z niepełnosprawnościami
- 34. Spotkania Artystów Nieprzetartego Szlaku „Opowieści”
Dodaj komentarz