Przejdź do treści głównej
Lewy panel

Wersja do druku

Polski serwis telefonii internetowej z Certyfikatem SERWIS BEZ BARIER

02.11.2017
Autor: Mateusz Różański, fot. B. Lewandowska, na zdj.: Ewa Cieśla, szefowa Działu Usług Eksperckich Integracji, i Jarosław Łuczkiewicz z firmy Aiton Caldwell
Ewa Cieśla, szefowa Działu Usług Eksperckich Integracji, wręcza oprawiony w ramki certyfikat Jarosławowi Łuczkiewiczowi z firmy Aiton Caldwell

Serwis platformy telefonii internetowej VoIP – FCN.pl – dołączył do elitarnego grona stron, których pełną dostępność dla osób z niepełnosprawnością potwierdzili eksperci Integracji, przyznając jej Certyfikat SERWIS BEZ BARIER.

Właścicielką marki FCN jest polska firma telekomunikacyjna Aiton Caldwell, specjalizująca się w nowoczesnych rozwiązaniach telekomunikacyjnych przeznaczonych np. dla małych przedsiębiorstw. Jednym z rozwiązań jest właśnie platforma FCN.pl. Jest to serwis typowo biznesowy, którego celem jest pozyskiwanie klientów chcących skorzystać z usług telefonii internetowej VoIP. Ta strona jest też dowodem na to, że dostępność cyfrowa to nie tylko kolejne zadanie do zrealizowania dla instytucji publicznych, ale też element działania firm komercyjnych.

Zgodnie ze światowym standardem

By uzyskać Certyfikat SERWIS BEZ BARIER, strona musiała zostać pozytywnie oceniona podczas audytu dostępności cyfrowej. Audytorzy Integracji – eksperci w zakresie dostępności oraz testerzy z różnymi niepełnosprawnościami – analizują dostępność cyfrową wskazanych stron, zgodnie ze światowym standardem WCAG 2.0 (Web Content Accessibility Guidelines – Wytyczne dotyczące dostępności treści internetowych).

Dodaj komentarz

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora | regulamin

Komentarze

  • gratulacje
    czytelnik 123
    06.11.2017, 10:51
    Gratulacje! oby więcej takich firm dbających o dostępność.
    odpowiedz na komentarz
Prawy panel

Wspierają nas